.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدير كل كانون پرورش فكري مازندران ؛
دومین جشنواره مجسمه هاي شني کانون برگزار می شود

 مدير كل كانون پرورش فكري كودكان ونوجوانان مازندران از برگزاري دومین جشنواره مجسمه هاي شني با حضور اعضاي كانون پرورش فكري مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي اداره كل كانون پرورش فكري كودكان ونوجوانان مازندران، قاسم عزيززاده گرجي گفت: امسال دومین دوره جشنواره مجسمه های شنی ویژه اعضای دختر مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری مازندران در شهرستان رامسر برگزار می شود.

  گرجی افزود: با توجه به بهره گيري از مواهب طبيعي و درياي مازندران اين جشنواره ويژه اعضای نوجوان دختر11 تا 17 سال مراكز فرهنگي و هنري كانون بوده كه در مرحله مقدماتی در مراکز فرهنگی و هنری آغاز شده و با حضورگروه هاي برتر نيز در مرحله  استانی  در تاريخ  سوم شهریور مرداد ماه  در ساحل "لیدو "  شهرستان رامسر با مشارکت فرمانداری و ستاد هفته فرهنگی  شهرستان رامسر به اجرا در خواهد آمد.

مدير كل كانون پرورش فكري مازندران با بيان اينكه اين جشنواره با عنوان مجسمه هاي شني و با موضوع كتاب در نظر گرفته شده است تصريح كرد: تقويت فرهنگ مطالعه و افزایش حس لذت کتابخوانی در بین اعضای نوجوان با بهره مندی از ظرفیت فعالیت جذاب و پر مخاطب مجسمه سازی، از مهمترين اهداف  مورد نظر در اين جشنواره بوده است.

گرجي با بيان ديگر اهداف اين طرح اظهار داشت: افزایش حس مشارکت و همدلی بین اعضا در یک فعالیت گروهی،شناخت، کشف وتقویت مهارتها، توانمندیها و قابلیت ها ی اعضا در کنار یکدیگر،شناخت عناصر پیرامونی و محیطی و استفاده از آن به عنوان یک ابزار هنری و  تشویق اعضا به انجام کارگروهی و شیوه های انجام آن با توجه به قابلیت های آنها از عمده اهداف اين جشنواره مي باشد.

اين مدير فرهنگي از نحوه برگزاري اين جشنواره سخن گفت و يادآورشد؛ مربیان  كانون از بین کتاب های موجود مراکز، 10 عنوان کتاب انتخابی از سوی اعضا را که از حیث محتوا و تصویر دارای زیبایی و جذّابیت های لازم باشد در اختیار گروه های داوطلب قرار می دهد تا تصاویر آن کتاب ها در قالب مجسمه های شنی ساخته شود.

عزيززاده گرجي ادامه داد، بر اين اساس با توجه به ماهیت محتوایی و تصویری کتاب های گروه سنی نوجوان، اعضا می توانند  در کار مجسمه سازی خود به بازآفرینی شخصیت ها و تصاویر واقعی یا تخیلی کتاب مورد نظر اقدام نمایند.

در این جشنواره 29 گروه با ترکیب سه نفر عضو و یک نفر مربی از مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری مازندران حضور دارند که در نهایت 3 گروه که طرح بهتری را ارایه دهند به عنوان برگزیده انتخاب و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.